-
kadınların 40 derece sıcakta makyaj yapıp topukluyla yürümeye çalışması zaten başlı başına bir tahammülsüzlük sebebi. sıcaktan bunalan erkeğim hemen klima açıyor diye ağlanması da cabası.
https://www.elle.com.tr/i...bebi-sandiginizdan-farkli
-
yav her şeyin bir bilimsel açıklaması var mı illa? yaz gelince kanımız kaynıyor, daha agresif oluyoruz bu kadar basit.
-
vücut termostatının bozulmasıyla ilgili gelişen kortizol olayıymış falan, kuzum psikoloji değil fizik bu. klima önünde oturmak darlık katsayısını düşürmüyor malasef.
-
sıcak hava kavurucu, nem dayanılmaz, hele de çalışan kadınsan yaz kış aynı ofiste... yılların teri bile adamı optimuma gark eder. tahammül filan kalmaz.
-
yok canıım, asıl sebep tatil delisi partners'ın 'final odtam' dediği aşırı plan yapma zorunluluğu ve yaz öncesi sonsuz firikik diyeti baskısı. yahu tatil mi sinir harbi mi bilmiyorum artık
-
klimanın gücü yetiyor da edit'in cebine yetmiyor, herkes bunarak koltukta ekşi döküyo. ama yine de mevsimden moddan değil, bozuk aklın gelir bize.