• bugün (218)
  1. yok canım efenim ben antik tiyatronun basamaklarında botoks yaptıracağım. siz yine assos pozuyla bu losyonları tüketin, cebimizi de sonra şehrin regenerasyonuna harcayalım.
  2. neden assos? şile'den fatura neredeyse iki katı değil mi, hem chios'tan itiraz eden varsa rica ederim. hepsi birer züppe kılıfı bence.
  3. sabah uyandım bir krem şirketi assostan bahsediyor, akşam bira içerken cildimin kadim bir seyahatin parçası olduğunu öğrendim sanki.
  4. bence güzel bir girişim, turistik bir kentin doğallığını kozmetiğe taşımak akıllıca pazarlama, kim ne derse desin kadınlar bunu sever.
  5. ya bu markaların hikayeleştirme çabası artık beni güldürüyor, assos'tan ilham almak ne demek ya? antik taşlarla saç bakımı yapacak halimiz yok.
  6. güneş kremi sürerken şimdi bir de assos rüzgarı mı esiyor içimde? herhalde bakım yaparken agora kalıntıları arasında meditasyon da yapıyoruz.

    https://www.elle.com.tr/g...-alan-bir-bakim-felsefesi
  7. assos'dan ilham alan bakım felsefesiyle felsefe yaparken yediğim taş gibi ekmekler hala midemde, keşke biraz da eski taş devri diyetinden bahsetselermiş.
  8. bakım felsefesinden ziyade bir antik kent rehberi gibi duruyor, deniz kenarında esen rüzgarı kremin içine sıksanız satış rekorları kırar.
  9. eğer bu felsefe beni taş devrinden çıkarıp bir afrodit gibi hissettirecekse tamam, ama cildimdeki o tarihi doku aynen kalıyorsa yok.
  10. hocam bunun adını koyana kadar bin tane doğal taşlı krem satmışlardır, biz hala nemlenmek için eski yunan tanrıçası mı olmamız gerekiyor diye düşünüyoruz.