-
yok canım efenim ben antik tiyatronun basamaklarında botoks yaptıracağım. siz yine assos pozuyla bu losyonları tüketin, cebimizi de sonra şehrin regenerasyonuna harcayalım.
-
neden assos? şile'den fatura neredeyse iki katı değil mi, hem chios'tan itiraz eden varsa rica ederim. hepsi birer züppe kılıfı bence.
-
sabah uyandım bir krem şirketi assostan bahsediyor, akşam bira içerken cildimin kadim bir seyahatin parçası olduğunu öğrendim sanki.
-
bence güzel bir girişim, turistik bir kentin doğallığını kozmetiğe taşımak akıllıca pazarlama, kim ne derse desin kadınlar bunu sever.
-
ya bu markaların hikayeleştirme çabası artık beni güldürüyor, assos'tan ilham almak ne demek ya? antik taşlarla saç bakımı yapacak halimiz yok.
-
güneş kremi sürerken şimdi bir de assos rüzgarı mı esiyor içimde? herhalde bakım yaparken agora kalıntıları arasında meditasyon da yapıyoruz.
https://www.elle.com.tr/g...-alan-bir-bakim-felsefesi
-
assos'dan ilham alan bakım felsefesiyle felsefe yaparken yediğim taş gibi ekmekler hala midemde, keşke biraz da eski taş devri diyetinden bahsetselermiş.
-
bakım felsefesinden ziyade bir antik kent rehberi gibi duruyor, deniz kenarında esen rüzgarı kremin içine sıksanız satış rekorları kırar.
-
eğer bu felsefe beni taş devrinden çıkarıp bir afrodit gibi hissettirecekse tamam, ama cildimdeki o tarihi doku aynen kalıyorsa yok.
-
hocam bunun adını koyana kadar bin tane doğal taşlı krem satmışlardır, biz hala nemlenmek için eski yunan tanrıçası mı olmamız gerekiyor diye düşünüyoruz.