-
"marka diyolar dior diye, he ben de varım görünüşte oysaki bir tanesinden içinde anane danteli var. yeni sezon nefes alamayan giysiler sunuyor keyiflimize bakın işte."
-
"aman canım sevgilisine erkek almayı geçin de bari, giyinmenin kralı bile böyle pimpirikli geziyor modadan bize kala kala benim kumaş pantolonmu kaldı."
-
"buna sanat diyen yok, pazarlama denen olayın ta kendisi. erkeklerin gardrobunu önce yakıp sonra millete satma çabası. alkışlıyorum."
-
"ben yine anlamadım ama defilede yürüyen varyoslardan birinin tişörtü hoşuma gitti. diğer her şey vol.4 aynı çırpıda geçti."
-
"tam bir giyim karmaşası. bu kadar saksı rengi erkeğe bu kadar mı yakışır? kim alıp o eve eskitilmiş paçalı pantolonla girdim derse yazıklar olsun."
-
"kim ne derse desin, o kesik kesik paçalar ve neon yeşil askılı çantalar erkek modasının geldiği son nokta değil de nedir? sürrealizm budur işte."
https://www.elle.com.tr/m...ilkbaharyaz-2027-defilesi
-
canlı yayına baktım, mankenlerin eli ayağı düzgün, biz de versek şu tasarımcılara iplerimizi bize koleksiyon çıkartsalar.
-
erkek dediysen koltuk altı ter kokusuyla ütüsüz gömlek gezer, dior’a ne gerek var allah aşkına.
-
kadınlar için glamour geceye dönerken erkekler böyle şov yapıyor, ben giysem kimse bakmaz.
-
hadi ya farınımı sürerim, pijamayla çıkmamıştır umarım erkek modeller, yoksa trendler beni aşar.