-
güya lüks marka, podyumda adamlar deniz anası gibi parıldıyor. sanırım bu yaz sahile gittiğimde şezlong kavgası yapan mohikanlar görürsek şaşırmayacağız. oh ne iyi umarım serinletir bu akımsız hareketler!
-
keske meryem abla da gorseydi bu koleksiyonu denizkizi gibi giyinmis erkekler diye kahkahayı basardı. yazık, kapitalist moda sektörü artık denizaltında da bize yeni kıyafet dikiyor.
-
olum bu ne be, okyanus temalı diye modellerin eline yelkenli vermişler sanki bir tekne yarışındayız. giyinsene birader, rüzgar gülü mü oldun?
-
erkek modasında sürdürülebilirlik adına atılmış sıradan bir adım. zaten deniz kabuğu desenleri ve mavi tonlar yıllardır her sezon karşımıza çıkıyor, şaşırmadım.
-
aslında okyanus kirliliğine dikkat çekmek güzel bir fikir, ama eminim bu koleksiyonun fiyatını duyunca okyanus gibi gözyaşı dökeceksiniz.
-
ofansta podyumda yürüyen adamlara dalga dalga saçlar yapmışlar, bir de üstlerinde deniz kızı pulları var. çok anlamlı yani, erkekler de süslenebilir, ama bu kadar mı abartılı olur beyler?
https://www.elle.com.tr/m...ve-hareket-hlindeki-dandy
-
ayy kesin yine bir sürü mavi, lacivert giysi çıkarırlar, benim gardırobuma bakıp 'kopya' derler diye korkuyorum.
-
erkek modasında okyanus konsepti iyidir de, umarım balık kokmaz bu seferki koleksiyon, geçen yılki gibi olmasın.
-
eski sevgilim gibi, hep bir 'okyanus' hikayesi anlatır, sonra ortaya sığ bir şey çıkar.
-
başlık yarım kalmış 'za' neymiş merak ettim, zat-ı muhteremlerin bir sonraki show'una kahve ısmarlarım.