• bugün (224)
  1. en fazla sustuğu konulardaki gereksiz yorumları kadar işe yaramayan bir derleme olmuş aferim onlara.
  2. erkeklerin zaten sadece 5 parçalık kombinlerine sıçan moda havası atmışlar, ha gayret!
  3. ah be prada, kumpir dükkanı mı burası, her bi tarafa ekstra ekstra doldurmuşsun tıpkı gerçek erkeği beğenmediğin gibi.
  4. bak bir skandal daha, fazlalıkları kumara veya preneslere değil de pantolon paçasına bağlamışlar
  5. yazık bu koleksiyonu adam gibi yorumlayacak iki tane estetik duygusu olan erkeği bir arada zor bulursun.
  6. kadınlarsözlük'teyiz abla, erkekler için 'fazlalık' konsepti arıyorlar ama zaten ruhları yokluk içinde.

    https://www.elle.com.tr/m...azlaliklarla-hesaplasmasi
  7. bütün bu 'fazlalıklar' lafı beni çok geriyor, yoksa prada modası erkeklerde yoksa kesinlikle çirkin durur gibi klişeler mi dönüyor, hepsini giyseler bizi de kıskandıracaklar.
  8. of sadece prada desen dualar ederdim, yoksa tricot ve puantiyeli bir fazlalıklar cümbüşü düşünmek bile istemiyorum, erkeğim sade giyinsin.
  9. bence bu kadar fazlalık bir erkeğin gardırobu için değil, bir kadının aksesuar çekmecesi için biçilmiş kaftan, çok şeker.
  10. modanın fazlalıkları mı, yoksa prada'nın abartılı fiyatları mı daha büyük fazlalık acaba, kıskançlıktan çatlamamak elde değil.