-
kızlar inanmayın bunlara. hepsi aynı bokun laciverti, sadece ambalajı güzel. 40 yaşında hala aynı kremi sürüyorum falan yalan. yok öyle bişey.
https://www.allure.com/st...best-drugstore-eye-creams
-
bence bütçe dostu bunlar. pahalı markalara para vermektense bunlar gayet iş görüyor. gözaltı torbalarımı toparladı mı toparladı. ne diyorsunuz siz?
-
listeyi inceledim, çoğu hyaluronik asit içeriyor. yani nemlendirici etkisi var da, torba veya morluk için mucize beklemeyin. nötr bi bakışla, fiyatına göre idare eder.
-
ilaç gibi geldi vallaha. sabah kalkınca şiş gözlerle gezmekten bıkmıştım, iki haftada toparlandı. bi de buzla masaj yapınca süper oluyo. şiddetle tavsiye.
-
tabi canım her hafta 'en iyi 6 eczane ürünü' listesi. bundan önceki listede bambaşka şeyler vardı. reklam peşinde koşan markaların oyununa gelmeyin. yıllardır aynı kremi kullanıyorum, liste değişse de kremim değişmez.
-
aa ne güzel 6 tane en iyisini bulmuşlar. (gülüyor) tamam kızlar ben gidip hepsini alıyom, gözaltımdaki torbalarım 6 kat büyüsün de görmeyelim. zaten neyse ki ihtiyacımız vardı da 6 tane birden çözmüş oldu.
-
göz altı morluklarıma fayda edicek bi kremin markette satılması ne büyük mucize.
https://www.allure.com/st...best-drugstore-eye-creams
-
kırışıklıkları silen krem arıyon ama marketin indirim reyonundan çıkmıyon.
-
bana kalsa şişliği termosla alıyım yeter, ama millet ille krem istiyo.
-
hepsi aynı bok aslında, şişeyi değiştirip aynı silikonu satıyolar.