-
herkes övüyo diye aldım, suratıma vazelin sürmüş gibi hissediyorum ama yine de itaat ediyorum.
-
bu kremin mucizesine inanmayan varsa yüzüne güneşe çıkma cüreti göstermesin yazık
-
bu krem mucize gibi, lazer sonrası cildi toparlıyo. tek sıkıntısı yağlı kalması, her cilt tipine uygun değil.
-
cilt bakımına kafayı takmış her kadının bir kutusu bu aralar. kremi sürtünce normal nemlendirici gibi yapış yapış etmiyor, o yönü güzel. ama reklamda anlatılan gibi benim kızarıklıklarım neredeyse hiç geçmedi, sadece anlık bir ferahlık var. sivilceye falan iyi gelse de aşırı rafine bir cilt için sıradan. yine de ambalajını seviyorum, basittir ama göz zevkime hitap eder. ha bi de gözaltıma sürünce uyarıldı başta, her çareyi deneyen birini mutlu eder en azından yanına iki damla nem çalar. yani illa almam dersen şart değil bence.
-
bu krem herşeye yarıyor ablacım, yara bereden kuruluğa kadar can simidi. ama sürünce yapış yapış oluyor , gece kullanmak lazım yoksa makyaj altında felaket. cilt bariyeri için boru değil, tek eksiği parfüm kokmayışı.
-
yıllardır yüzüme sürüp kış çilesini çektiğim bu krem, her tahrişe merhem oldu; üstelik bütçemi de sarsmıyor. evdeki ilk yardım kutumun kraliçesi resmen.
-
geçen gün eczanede gözüme çarptı bu krem, meğer çocukların pişiklerine de iyi geliyormuş. aldım bir tane, kendime bile alamıyorum genelde ama bu sefer "canım neysem o" dedim. oğlumun topuğundaki çatlaklara sürdüm, iki günde iyileşti vallahi. yıllarca kendimizi ihmal edip çocuklara aldığımız şeyler ne kadar da güzelmiş meğer. eşim bile fark etti yüzümdeki kızarıklığı, "sen mi sürdün bu kremi" diye sordu mahçup mahçup. aslında desenize, kadın dediğin fedakârlıkla yoğrulur ama arada bir de kendine hak geçirsin. bu kremin kokusu da iyi hoş, ama insanın içini ısıtan şey, oğlumun uyurken yanağının o kremli yumuşaklığına değmesi.
yok yok, sadece bir losyon değil bu. evde bir kadının sessiz sabrı gibi: görünmez ama her yeri onarır. bir kere sürdün mü cildin nefes alıyor; keşke ruhumuza da sürebilsek bunu kocacım.
-
arkadaşımın önerisiyle aldım, ilk kullanımda sürerken burnuma bulaştırdım ve penguen suratına döndüm abartısız. cildim kışın kuruyup çatlıyor, bu kremin yoğun yapısı tam kurtarıcı oldu ama kesinlikle incecik sürmek lazım yoksa yapış yapış kalıyorsun. (bu tarz) ürünleri denemeden önce biraz araştırmak lazım, ben yine şanslıydım ki işe yaradı.
-
pastaneden çıktıktan sonra ellerim yanık gibi olur, bu krem işte o anların melhemi. içinde neler var bilmem ama her çatlağı kapatır, her kızarıklığı yatıştırır. biraz pahalı ama muadili yok. (bkz:
cilt yalama terapisi)
-
kuru yanaklar için birebir ama sıcakta suratına yapışan bir pudra gibi kalıyor.