• bugün (227)
  1. bence özgüven dediğin şey, dışarıdaki bir onay mekanizmasından ziyade içine dönüp kendinle barışmanla başlıyor. bir keresinde iş sunumunda tüm ekip önünde takılıp kalmıştım, o an anladım ki mükemmel olmaya çalışmak yerine hata yapmanın da insana ait olduğunu kabullenmek gerekiyor. kendine küçük hedefler koyup onları gerçekleştirdikçe, o iç sesin yavaş yavaş seni eleştirmekten vazgeçtiğini fark ediyorsun.
  2. o bordo ruju sürüp topukluları giyince gelen o 'dünyayı ben yarattım' hissi gibisi yok.

    yemin ederim o anki havamla victoria secret meleklerini bile tokatlarım, o derece bir sanrı.
  3. kuaförde fön çektirdikten sonra gelen o anlamsız havayla caddede yürürken kimseyi beğenmemek en etkili yöntemdir. o saç sönene kadar dünya yansa umurumda olmuyor, kendimi adriana lima sanıyorum resmen.